Μεγάλη συμμετοχή στο «Κυνήγι του Πασχαλινού Αυγού» στην Ορεστιάδα

Ο Δήμος Ορεστιάδας και ο Δήμαρχος Διαμαντής Παπαδόπουλος εκφράζουν τις θερμές του ευχαριστίες προς όλους όσοι συνέβαλαν και συμμετείχαν στη φετινή διοργάνωση της παιδικής εκδήλωσης «Το Κυνήγι του Πασχαλινού Αυγού», η οποία πραγματοποιήθηκε στην Κεντρική Πλατεία της πόλης.

Η συμμετοχή των παιδιών και των οικογενειών τους ήταν ιδιαίτερα μεγάλη, γεμίζοντας τον χώρο με ζωντάνια, χαμόγελα και πασχαλινή διάθεση. Οι μικροί μας φίλοι συμμετείχαν με ενθουσιασμό στο παιχνίδι αναζήτησης των πασχαλινών αυγών, απολαμβάνοντας μια εμπειρία γεμάτη δράση και χαρά.

Η εκδήλωση πλαισιώθηκε από δημιουργικές δραστηριότητες, παιχνίδια, μουσική και διαδραστικά δρώμενα, προσφέροντας στιγμές ψυχαγωγίας για μικρούς και μεγάλους.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνονται στα παιδιά, που με την ενέργεια και τη συμμετοχή τους έδωσαν τον παλμό της εκδήλωσης, καθώς και στους γονείς για τη στήριξη και την παρουσία τους.

- Advertisement -

«Ο Δήμος Ορεστιάδας συνεχίζει να επενδύει σε δράσεις που ενισχύουν τη δημιουργικότητα, τη συμμετοχή και την ποιότητα ζωής στην πόλη μας», ανέφερε η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Ευαγγελία Μπραϊκούδη.

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Η Αλεξανδρούπολη στον χάρτη της Ευρώπης

Κόμβος του μεγάλου άξονα μεταφορών Μαύρης Θάλασσας-Αιγαίου Η 3η συνάντηση για την ανάπτυξη του Ευρωπαϊκού Άξονα Μεταφορών Μαύρης Θάλασσας-Αιγαίου, πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο...

More Articles Like This