Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Το πρώτο μετάλλιο για την Ελλάδα ήρθε στο Τζούντο από τον Θοδωρή Τσελίδη

Η Ελλάδα κατέκτησε την Τετάρτη (31/7) το πρώτο μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024, με τον «χάλκινο» Θοδωρή Τσελίδη να κερδίζει τον Ισπανό αντίπαλό του, Τριστάνι Μοσακλισβίλι, με 1-0 στον τελικό του ρεπεσάζ στα 90κ του τζούντο.

Άμεσες ήταν οι αντιδράσεις των Ελλήνων στο Twitter, μετά το τέλος του αγώνα, καθώς εκτός από τη νίκη του 27χρονου πρωταθλητή, πολλοί σχολίασαν τη συμπεριφορά του κατά τη διάρκεια του αγώνα, που παρηγορούσε τον αντίπαλό του, όταν εκείνος έχανε.

Το χάλκινο μετάλλιο είναι το τρίτο της Ελλάδας στο τζούντο σε Ολυμπιακούς Αγώνες, μετά τα δύο μετάλλια που είχε κατακτήσει ο Ηλίας Ηλιάδης σε Αθήνα (2004, χρυσό στα -81κ.) και Λονδίνο (2012, χάλκινο στα -90κ.) και το πρώτο μετά από 12 χρόνια!

«Χαίρομαι πολύ που κράτησα το λόγο μου. Το όνειρο έγινε πραγματικότητα. Είναι η πιο χαρούμενη μέρα της ζωής μου. Ό,τι έγινε-έγινε και ήρθε ένα μετάλλιο που το ήθελα πολύ. Είμαι χαρούμενος για την πατρίδα μου και το χάλκινο μετάλλιο», είπε μετά τον αγώνα ο Τσελίδης.

- Advertisement -

Φωτογραφία: Eurokinissi

Saturday, June 27, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

200 βιβλία «ταξίδεψαν» στην Κίρκη: Μια πράξη αλληλεγγύης μετά τις στάχτες

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου Αττικής προχώρησε στη δωρεά, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πολιτισμού - Ουδέν νεότερον ακόμα για τις αποζημιώσεις για τα καμένα...

More Articles Like This