Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Αλεξανδρούπολης

Την Δευτέρα 14 Μαρτίου 2022, στις 6 το απόγευμα – Η συνεδρίαση θα γίνει με τηλεδιάσκεψη

Καλούνται τα μέλη  του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αλεξανδρούπολης, όπως στις 14.03.2022 ημέραΔευτέρα και ώρα 18:00  προσέλθουν στην ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ του Δήμου Αλεξανδρούπολης ή συμμετέχουν μέσω τηλεδιάσκεψηςστην 7η(Τακτική) Συνεδρίασητου Δημοτικού Συμβουλίου, για συζήτηση και λήψη αποφάσεων για τα παρακάτω θέματα:

1.   Κοιμητήρια του Δήμου Αλεξανδρούπολης (Εισηγ. κ.κ.  Μυτιληνός Ευαγγ., Λαμπάκης Ευαγγ.)

2.   Κατασκευή Κλειστού Γυμναστηρίου σε χώρο δημοτικού άλσους (Εισηγ. κ. Μιχαηλίδης Π.)

- Advertisement -

3.   Μείωση μισθωμάτων κυλικείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Αλεξανδρούπολης (Εισηγ. κ. Λαμπάκης Ευαγγ.)

4.   Παραχώρηση χώρου από το 2οΓυμνάσιο στο Σύλλογο «ΑΚΡΙΤΕΣ» (Εισηγ. κ. Λαμπάκης Ευαγγ.)

Σημειώνεται ότι:

Oι Δημοτικοί Σύμβουλοι, οι οποίοι θα συμμετέχουν, μέσω τηλεδιάσκεψης, παρακαλούνται να κάνουν χρήση των κωδικών, όπως αυτοί θα αποσταλούν, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-meeting.

Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου

Καΐσας Γεώργιος

Sunday, June 28, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Καθυστερεί κι άλλο η νέα Στροφή «Εγνατία»

 Στον «πάγο» η παράδοση του έργου ανάπλασης της παραλιακής ζώνης της Αλεξανδρούπολης - Δόθηκε τρίτη στη σειρά παράταση Για τρίτη...

More Articles Like This