Χωρίς εφημερίδες η χώρα σήμερα

Οι αναγνώστες ωστόσο μπορούν να αγοράσουν την «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ» από τα γραφεία μας, επί της Βενιζέλου 30 στην Αλεξ/πολη

Δεν θα κυκλοφορήσουν οι εφημερίδες σήμερα Τετάρτη 18/6. Όχι όμως επειδή απεργούν οι δημοσιογράφοι, αλλά για άλλο λόγο, εξίσου σοβαρό και αγωνιστικό.

Απεργούν οι εργαζόμενοι του μοναδικού πρακτορείου διανομής Τύπου στην Ελλάδα, του ΑΡΓΟΣ. Και απεργούν από το απόγευμα της Τρίτης στις 6 (μέχρι και σήμερα την ίδια ώρα), οπότε δεν θα μεταφέρουν τις εφημερίδες σε Αθήνα και επαρχία.

«Για την υπογραφή ΣΣΕ με ουσιαστικές αυξήσεις», όπως λένε, και για «να σταματήσουν οι καθυστερήσεις στις πληρωμές».

- Advertisement -

Στην ανακοίνωσή τους είναι κατατοπιστικοί: «Χαρακτήρα μονόδρομου έχει πάρει πλέον η κλιμάκωση του αγώνα μας αφού, παρά τις προσπάθειές μας, δεν υπάρχει καμία ανταπόκριση από τη μεριά της εργοδοσίας στην ΑΡΓΟΣ. Ούτε για να ορίσει συνάντηση με το σωματείο, όπως είχε δεσμευτεί. Και αυτό παρά το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν πραγματοποιήθηκαν στάσεις εργασίας και συνελεύσεις στους χώρους δουλειάς, όπου οι εργαζόμενοι συζητήσαμε και αποφασίσαμε ομόφωνα 24ωρη απεργία σαν πρώτο βήμα κλιμάκωσης του αγώνα μας. Συμπεριφορά που δείχνει πως δεν ενδιαφέρονται καθόλου να ασχοληθούν με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε εμείς οι εργαζόμενοι. Με τους μισθούς μας που βρίσκονται στα τάρταρα, τις σοβαρές ελλείψεις σε προσωπικό, την εντατικοποίηση και τις καθυστερήσεις στις πληρωμές, όλα αυτά που έχουν σαν αποτέλεσμα τις μαζικές αποχωρήσεις συναδέλφων μας».

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Δωρεάν λίπασμα από τον Βιολογικό Καθαρισμό Αλεξανδρούπολης για τους αγρότες της περιοχής

Στο πλαίσιο αξιοποίησης των παραγόμενων προϊόντων της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων Αλεξανδρούπολης, η Δ.Ε.Υ.Α.Α. προχωρά στη δωρεάν διάθεση επεξεργασμένης ιλύος για...

More Articles Like This