Πρέπει να μένουμε άνθρωποι

Άνθρωπε γλυκέ μου άνθρωπε

με την τόση σου σοφία

πρέπει να δείξεις κάποτε

και εσύ ευαισθησία.

- Advertisement -

 

Να δεις θερμά τριγύρω σου

με καθαρό το μάτι

σ’ αυτόν τον κόσμο που πονά

να του προσφέρει κάτι.

 

Σε έχει ανάγκη να τον δεις

και να βρεθείς κοντά του

για να του δώσεις δύναμη

κουράγιο στην καρδιά του.

 

Αγκάλιασέ τους τρυφερά

και με πολύ συμπόνια

όσοι περνούνε δύσκολα

στα φτωχικά τους χρόνια.

 

Θέλουν μια βοήθεια

για να σταθούν στα πόδια

να δουν μια μέρα λαμπερή

και όχι περιφρόνια.

 

Στι δύσκολες τις μέρες τους

μην τους αφήνεις μόνους

με τη θερμή σου αγκαλιά

τους αφαιρείς τους πόνους.

 

όλοι να προσφέρουμε

απ’ το υστέρημά μας

να νιώσουμε πραγματικά  

πια είναι η ανθρωπιά μας.

 

Να δείξουμε την αγάπη μας

να δείξουμε την ανθρωπιά μας

να δείξουμε την ψυχούλα μας

με όλη την καρδιά μας.

 

Στέλιος Ντουρανίδης

Σπήλαιο Ορεστιάδος

Thursday, June 25, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

3η αναβολή για την γραμμή Αλεξανδρούπολη-Πειραιάς

Ενστάσεις εφοπλιστών κρατούν «όμηρο» την ανάπτυξη του Έβρου - Τοψίδης και Μουτζούρης ζητούν από την κυβέρνηση να κόψει τον γόρδιο δεσμό -...

More Articles Like This