Φεστιβάλ στίβου με 20 σωματεία από Ελλάδα και Βαλκάνια

afisa

Με συμμετοχές από Β.Ελλάδα και Βαλκάνια, 20 ομάδες και 500-600 αθλητές και αθλήτριες θα πραγματοποιηθεί η 2η Ορφική συνάντηση στίβου, την Κυριακή 29 Μαρτίου, στην Αλεξ/πολη, στι 12 στο Φώτης Κοσμάς.

Στους αγώνες του Εθνικού, στους αγ΄νες της πόλης έχουν ήδη δηλωθεί οι ομάδες:

ΠΑΟΚ, Άρης, Ηρακλής, Σπάρτακος Θεσ/νίκης, Νάουσα, ΓΑΣ Κιλκίς από μακρυά,

- Advertisement -

Δοξάτο Δράμας, Ρήσσος Κομοτηνής, ΟΚΑ Καβάλας, Πολυνίκης Ορεστιάδος, Πρωτέας Αλεξ/πολης, ΑΟ Ορεστιάδος, ΑΠΟΦΚΑ Ξάνθης, Ολυμπιάδα Κομοτηνής, ΣΚΑ Δράμας και Φίλιππος Καβάλας, από λίγο κοντύτερα,

καθώς και οι ξένοι φίλοι μας Αστέρι Ανδριανούπολης, Χάσκοβο Βουλγαρίας και Μπουργκάς Βουλγαρίας,

Και φυσικά ο οικοδεσπότης Εθνικός.

Thursday, June 25, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

ΝΟ ΑλεξανδρούποληςΠόλο: Με θετικό πρόσημο και πολύτιμες εμπειρίες ολοκληρώθηκαν οι υποχρεώσεις της Κ16

Με απολογισμό δύο νίκες και μία ήττα στη Bronze League, έπεσε η αυλαία των φετινών αγωνιστικών υποχρεώσεων για τα...

More Articles Like This