Ανάγκη να φτιαχτεί το «ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ»

LAIKH-SYSPEIROSH

Ο Όμιλος Γυμναστικής Αλεξανδρούπολης οργάνωσε το 2Ο Διεθνές Τουρνουά Ενόργανης Γυμναστικής Παίδων – Παμπαίδων – Κορασίδων στις 23 & 24 Μαΐου 2015.

Η διοργάνωση ήταν πολύ αξιόλογη για έναν τοπικό σύλλογο αφού κατάφερε να ανταποκριθεί σε μια εκδήλωση με τη συμμετοχή της Βουλγαρικής και Τουρκικής εθνικής ομάδας.

Μετά από αυτό αλλά και τη συνολική παρουσία του ΟΕΓΑ προβάλλει για μια ακόμη φορά η ανάγκη να φτιαχτεί το « ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ» ώστε ο Όμιλος να αποκτήσει τη δική του στέγη με σύγχρονες προδιαγραφές και υποδομές.

- Advertisement -

Η ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ στηρίζει αυτό το αίτημα.

Είναι αξιόλογη η προσπάθεια των παραγόντων, προπονητών αλλά και των γονιών των μικρών αθλητών που μέσα σε ένα ανεπαρκές γυμναστήριο αφιερώνουν χρόνο, δυνάμεις και χρήμα για να καλύψουν όσα περικόπτει και αρνείται το επίσημο κράτος.

ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

Δήμου Αλεξανδρούπολης

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

13 συλλήψεις για ναρκωτικά σε μία εβδομάδα στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 14...

More Articles Like This