Ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της ΠΑΜ-Θ με νέους μόνιμους υπαλλήλους

Το πρωί της Δευτέρας, πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία νέων μόνιμων υπαλλήλων που εντάσσονται στο ανθρώπινο δυναμικό της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Οι νέοι υπάλληλοι θα στελεχώσουν κρίσιμους κλάδους, όπως του Διοικητικού, της Γεωπονίας και των Μηχανικών, τομείς που συνδέονται άμεσα με την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών και τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες.

Ο Περιφερειάρχης, κ. Χριστόδουλος Τοψίδης ευχήθηκε καλή αρχή στους νέους υπαλλήλους, υπογραμμίζοντας τη σημασία της υπευθυνότητας, της συνέπειας, της συνεργασίας και της προσήλωσης στο καθήκον.

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης συνεχίζει με συνέπεια τη συστηματική στελέχωση των υπηρεσιών της με μόνιμο προσωπικό, αναγνωρίζοντας ότι μια ισχυρή και αποτελεσματική διοίκηση αποτελεί βασική προϋπόθεση για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας.

Sunday, June 28, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Καθυστερεί κι άλλο η νέα Στροφή «Εγνατία»

 Στον «πάγο» η παράδοση του έργου ανάπλασης της παραλιακής ζώνης της Αλεξανδρούπολης - Δόθηκε τρίτη στη σειρά παράταση Για τρίτη...

More Articles Like This