Αλεξ/πολη: Έκτο φορτίο LNG από τις ΗΠΑ

Επιτυχής η εκφόρτωση υπό αντίξοες καιρικές συνθήκες

Τις τελευταίες δύο ημέρες, το πλοίο μεταφοράς «LNG AL QAIYYAH» εκφόρτωσε με επιτυχία στον τερματικό σταθμό LNG της Αλεξανδρούπολης, παρά τις εξαιρετικά δύσκολες καιρικές συνθήκες στην περιοχή.
Πρόκειται για το έκτο φορτίο LNG αμερικανικής προέλευσης που παραδίδεται στον Τερματικό Σταθμό LNG της Αλεξανδρούπολης από την έναρξη της εμπορικής του λειτουργίας και το δεύτερο από την «Metlen Energy & Metals» για λογαριασμό της «Bulgargaz EAD», υποστηρίζοντας τις αγορές ενέργειας της Ελλάδας και της Βουλγαρίας.
«Συγχαρητήρια σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν για την ανθεκτικότητα και την αποτελεσματικότητά τους. Άλλο ένα δυνατό παράδειγμα ομαδικότητας και δέσμευσης κάτω από πολύ απαιτητικές συνθήκες», ανέφερε σε ανακοίνωσή της ηGastrade.

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αλεξανδρούπολη: Μία πόλη σε ασφυξία!

Θέσεις στάθμευσης δυσεύρετες, ενοίκια και τιμές προϊόντων και υπηρεσιών στα ύψη - Παράλληλα, συνεχής είναι η ταλαιπωρία των πολιτών...

More Articles Like This