Μουσική φιλανθρωπική εκδήλωση «Τα γράμματα της Παναγιάς» από την Ιερά Μητρόπολη Αλεξ/πολης

iera-mhtropolh

Η Ιερά Μητρόπολη Αλεξανδρουπόλεως πραγματοποίησε μουσική εκδήλωση στο Δημοτικό θέατρο της πόλης με τίτλο «Τα γράμματα της Παναγίας».

Η εκδήλωση είχε φιλανθρωπικό χαρακτήρα καθώς όλα τα έσοδα θα διατεθούν στο συσσίτιο της Μητρόπολης.

Το έργο που παρουσιάστηκε ήταν βασισμένο στο ομότιτλο βιβλίο του κρητικού συγγραφέα Ευαγγέλου Κακατσάκη «Τα γράμματα της Παναγίας». Αποτελείται από 6 γράμματα που η Παναγία απευθύνει στον Χριστό μέσα από τα οποία φαίνεται ο πόνος της μάνας που χάνει το μονάκριβο γιο της.

- Advertisement -

Τα γράμματα αφηγήθηκε με ιδιαίτερο τρόπο η γνωστή καλλιτέχνις της Αλεξανδρούπολης Αμαλία Δούκα, συνοδεία βιολοντσέλου που έπαιξε ο καθηγητής μουσικής Κωνσταντίνος Βενετικίδης, ενώ ο πρωτοψάλτης του Ι.Ν. Αγίας Κυριακής Δημήτρης Σουλακάκης απέδωσε ανάλογους βυζαντινούς ύμνους της Μεγάλης Εβδομάδος.

Thursday, June 25, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Η δημογραφική κρίση της ΠΑΜ-Θ, η αποτυχία του προγράμματος στον Έβρο και το Δημογραφικό Παρατηρητήριο!

του Δημοσθένη Δούκα Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοίνωσε στις 18 Ιουνίου τα προσωρινά στατιστικά στοιχεία που αποτυπώνουν την μηνιαία εξέλιξη...

More Articles Like This