Στήριξη των καπνοπαραγωγών ζήτησε από την Ξάνθη ο Ιλχάν Αχμέτ

Εκπροσωπώντας τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Νίκο Ανδρουλάκη, συμμετείχα στην εκδήλωση για τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την ίδρυση της ΣΕΚΑΠ στην Ξάνθη.

Είχαμε την ευκαιρία να ξεναγηθούμε στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου και να δούμε από κοντά τη λειτουργία του.

Μετά την εξαγορά της ΣΕΚΑΠ το 2018 από την Japan Tobacco International, το εργοστάσιο εκσυγχρονίστηκε και λειτουργεί πλέον με υψηλά ποιοτικά πρότυπα.

Ο καπνός και οι καπνοπαραγωγοί είναι η ταυτότητα, το άρωμα και ο πολιτισμός της Θράκης, της Ξάνθης και της Ροδόπης.

- Advertisement -

Γι’ αυτό απευθύνω ξεκάθαρη έκκληση προς την κυβέρνηση: να υιοθετηθεί η πρότασή μου για χορήγηση στήριξης ανά στρέμμα στους καπνοπαραγωγούς.

Μια στήριξη αναγκαία όχι μόνο για την οικονομία, αλλά και για να παραμείνει ζωντανή η παραγωγή και οι άνθρωποι στον τόπο τους.

Ιλχάν Αχμέτ

Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ροδόπης

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Δωρεάν λίπασμα από τον Βιολογικό Καθαρισμό Αλεξανδρούπολης για τους αγρότες της περιοχής

Στο πλαίσιο αξιοποίησης των παραγόμενων προϊόντων της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων Αλεξανδρούπολης, η Δ.Ε.Υ.Α.Α. προχωρά στη δωρεάν διάθεση επεξεργασμένης ιλύος για...

More Articles Like This